fredag 23 september 2016

The Purpose

Once upon a time, I became an aunt. Becoming an aunt is literally a metamorphosis. It means that you have to start with some kind of handicraft. There is no way out of this, believe me.
   So. After several hours of staring into the wall, I stumbled upon the Amigurumi Guru Sharon Ojala's blog and before the day was done, I became a crocheting aunt. A handicraft person. An aunt to be counted with.

Then it just went manic.

On this site I want to share some of my patterns with you. The more the merrier, they say. I´d like to believe that. So, feel free to use or alter them, just to make yourself or other people smile. Or cry. Or stare into the distance.

Whatever rocks your boat.

There probably won't be a hectic publishing of patterns, since I really do not make new patterns that often but when I do, and I think that others may like them, I will post. If you by slight chance would stumble upon this site and decide to try out one of my patterns out, I would really enjoy seeing how it turned out! Or, if you stumble upon this site, try the patterns and see any strange descriptions in them (which I believe will be fairly common) - please let me know. I´ll do my best to help.

(And last, but not least: Thank you, Sharon, for the inspiration and for your brilliant YouTube-tutorials. Without them, nothing.)

19 kommentarer:

  1. Thank you for so generously sharing your gorgeous patterns. I love them all! I hope to make the racoon first and soon. I've many other things to finish before that, but will finish my end results whenever I accomplish one of these cute ones. Cheers.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Whoops, meant 'share my end results'. :)

      Radera
  2. امروزه ساخت سایت حرفه ای با امکانات کامل، یک چالش بسیار بزرگ است، شما با نونگار پردازش می توانید ظرف چند دقیقه وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را بسازید و کسب و کار خودرا اینترنتی کنید.

    SvaraRadera
  3. سرمایه گذاری بر روی ترون و یا هر ارز دیجیتال دیگری از ریسک بسیار زیادی برخوردار است، و در واقع هیچ فرقی ندارد که شما در ایران این کار را انجام دهید و یا خارج از ایران، اما سرمایه گذار و تریدر موفق فردی است که بتواند این ریسک ها را به فرصتی برای کسب سود و کسب درآمد تبدیل کند.این که شما چه روشی را برای معامله ی این ارز دیجیتال انتخاب کنید می تواند بر روی این میزن ریسک تاثیر داشته باشد، صرافی های آنلاین بستری هستند که به شما اجازه می دهند با کم ترین ریسک ممکن به خرید و فروش ترون در ایران بپردازید اما لزوما همه ی صرافی معتبر و امن نیستند؛ یکی از پر ریسک ترین روش های خرید و فروش ترون در ایران این است که شما با فردی وارد معامله شوید که هیچ شناخت و یا اعتمادی به او نداشته باشید، زیرا این امکان وجود دارد که شما هزینه ی خرید رمز ارز مربوطه را به حساب شخص واریز کنید اما در ازای آن فرد هیچ ترونی را به حساب شما انتقال ندهد البته این ریسک ها صرفا مخصوص زمان خرید ارزهای دیجیتال نیستند بلکه این مسائل شما را در هنگام فروش رمزارز مربوطه هم تهدید می کنند.شما در هر بخشی از بازار ارزهای دیجیتال که فعالیت می کنید باید تمام موارد امنیتی را رعایت کنید تا بتوانید نهایت اعتبار و امنیت را برای دارایی های خود فراهم کنید.برای خرید ترون می توانید به وب سایت های معتبر فروش ارز دیجیتال مراجعه کنید.

    SvaraRadera
  4. وقتی صرافی های آنلاین را برای خرید و فروش اتریوم و یا هر ارز دیجیتال دیگری انتخاب می کنید در واقع شما انتخاب کرده اید که اکسچنج مربوطه واسطه ای بین شما و طرف دیگر معامله باشد. اگر شما بخواهید رمزارزهای خود را به صورت مستقیم بفروشید ممکن است انجام این کار کمی زمان بر باشد و یا با افرادی رو به رو شوید که هیچ شناخت و یا به عبارت بهتر هیچ اعتمادی به آن ها ندارید که در این صورت ریسک معامله شما افزایش پیدا می کند و حتی ممکن است باعث شود دارایی و پول خود را هم از دست بدهید. اما وقتی یک اکسچنج را برای خرید و فروش انتخاب می کند می توانید معامله را در مدت زمان کم تری انجام دهید و هم این که ریسک خرید و فروش شما کاهش پیدا می کند.صرافی ها هم در ازای این کاری که انجام می دهند مبلغی را به عنوان کارمزد از دو طرف معامله یعنی خریدار و فروشنده دریافت می کنند. نرخ کارمزد در صرافی ها مختلف متفاوت است شما می توانید مبلغ کارمزد را در صرافی های مختلف بررسی کنید و سپس اکسچنجی را برای خرید و فروش انتخاب کنید که نرخ کارمزد کم تر و قابل قبول تری را داشته باشد.

    SvaraRadera
  5. برای خرید ارز دیجیتال تتر، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید آن را خریداری کنید؛ می توانید از طریق صرافی های دیجیتال که در خارج از ایران هستند با استفاده از کارت های اعتباری و یا ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین ، اتریوم که اصلی ترین ارزهای رمزنگاری شده اند ، خریداری کنید. ممکن است این روش ها برای برخی افراد امکان پذیر نباشد و یا به دلیل وجود تحریم ها نتوانید از آن ها خرید کنید . در این صورت می توانید از صرافی های معتبر داخل ایران استفاده کنید.

    SvaraRadera
  6. در حال حاضر پرفکت مانی به اندازه دیگر روش های پرداخت مانند پی پال یا مستر کارت محبوبیت و گسترش پیدا نکرده است اما به دلیل تحریم نبودن این سیستم برای کاربران ایرانی گزینه بسیار خوبی می باشد. البته شارژ حساب پرفکت مانی برای کاربران به دلیل استفاده از حواله های دلاری کار سختی است اما سایت های زیادی مانند اول مانی هستند که این کار را به سادگی برای کاربران انجام می دهند.یکی از ساده ترین روش های خرید ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی استفاده از سایت های داخلی خرید و فروش پرفکت مانی و همچنین صرافی های آنلاین مانند صرافی بیت مهر می باشدبرای خرید پرفکت مانی باید حتما مراحل احراز هویت تان را انجام دهید. بعد از این کار، امکان خرید و فروش پرفکت مانی در سایت های خرید و فروش ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی برای شما فراهم می شود.

    SvaraRadera
  7. ارز دیجیتال ترون به علت ماهیتی که دارد قابل استخراج نیست، اما شما می توانید این ارز را مانند دیگر ارزهای دیجیتال خرید و فروش کنید، خرید و فروش ترون در صرافی ها امکان پذیر است و شما با عضویت در یک وبسیات صرافی آنلاین می توانید به راحتی این ارز را خرید و فروش کنید.در بسیاری از مقالات با تیترهایی چون استخراج ارز دیجیتال ترون با گوشی موبایل و … رو به رو می شویم که باید بگوییم امکان این که شما با استفاده از تلفن همراه بتوانید ترون استخراج کنید وجود ندارد دلیل این امر هم ماهیت آن است . اما این جمله به این معنا نیست که شما با تلفن همراه نمی توانید ترون کسب کنید، انجام این کار امکان پذیر است اما برای کسب ترون از این طریق باید به سایت هایی که به صورت رایگان ترون ارائه می دهند بروید. اغلب این وبسایت ها از شما می خواهند یا تبلیغات آن ها را مشاهده کنید ویا در ازای بازی کردن به شما ترون می دهند

    SvaraRadera
  8. نمی توان در خصوص آینده ی پولکادات و یا هر ارز دیجیتال دیگری به طور دقیق صحبت کرد، اما با به کارگیری ابزارهای تحلیل مختلف می توان حدس ها و تخمین هایی را در خصوص این ارز ارائه داد.نکته ای که وجود دارد، این است که همیشه در خصوص وضعیت یک ارز دیجیتال در آینده نظرات متفاوتی وجود دارد، اما باید این مساله را هم در نظرگرفت که پولکادات جز ارزهای دیجیتال نوظهور در بازار کریپتوکارنسی است و قطعا پتانسیل این را دارد که در آینده رشد قیمتی بسیار خوبی را تجربه کند.شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص مزایا و خرید پولکادات به وب سایت صرافی های معتبر مراجعه کنید.

    SvaraRadera
  9. همانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، برای خرید تتر هم راه و روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به شرایط و موقعیت هر کاربر، ممکن است روش متفاوتی برای او بهترین گزینه ی ممکن باشد.اگر بخواهیم شما را در خصوص خرید تتر با کارمزد راهنمایی کنیم، باید ابتدا موقعیت مکانی شما را بدانیم، زیرا برخی از صرافی ها صرفا به مناطق خاصی خدمات ارائه می دهند.اگر شما ساکن کشور ایران هستید، صرافی های ایرانی می توانند بهترین گزینه ی ممکن برای شما عزیزان باشد. شما با جستجوی عبارت ” خرید ارز دیجیتال تتر با کارمزد کم ” در اینترنت می توانید وب سایت های داخلی زیادی را پیدا کنید که از این ارز پشتیبانی می کنند، اما از آن جایی که این روزها دغدغه ی بسیاری از کاربران این است که تتر و یا هر ارز دیجیتال دیگری را با کم ترین کارمزد ممکن خریداری کنند، بسیاری از افراد سودجو و کلاهبردار هم از این موضوع سو استفاده می کنند و با ایجاد وب سایت های جعلی و همین طور منتشر کردن اخبار و تبلیغات دروغین در خصوص پایین بودن نرخ کارمزد، سعی در جذب کاربر دارند، به همین خاطر باید در انتخاب صرافی دقت زیادی به خرج دهید.گاهی حتی بهتر است شما مبلغ بیش تری را برای کارمزد خرید تتر و یا هر ارز دیگری پرداخت کنید، اما در ازای آن مطمئن باشید که ارز خریداری شده ی شما از نهایت امنیت برخوردار است، هم چنین علاوه بر این که برخی از این وب سایت ها می توانند دارایی شما را در معرض خطر قرار دهند، حتی می توانند اطلاعات شما را هم به سرقت ببرند.

    SvaraRadera
  10. دارندگان حساب ترون می توانند به سادگی با استفاده از وچرهای الکترونیکی ترون یا روش های پرداختی دیگر حساب ترون خود را شارژ و برای آن اعتبار خریداری کنند. ترون سیستم پرداخت پویا و مطمئن است که برای حواله ها با مبالغ بالا بسیار مناسب است و حداقل تاکنون مشکلی با ملیت و کاربران ایرانی نیز ندارد ام ولی با توجه به این که یک سیستم نوپاست هنوز خیلی میان کاربران اینترنتی به اندازه دیگر سیستم های پرداخت مانند وب مانی یا پی پال محبوبیت کسب نکرده است.ترون مشکلی برای افتتاح حساب برای کاربران ایرانی دارد اما با توجه به وجود تحریم ها امکان شارژ و خرید ترون برای کاربران ایرانی کاری دشوار است و اما شما با بیت مهر می توانید در سریع ترین زمان و مطمئن ترین روش اقدام به خرید ترون برای حساب خود کنید.

    SvaraRadera
  11. aپرفکت مانی یکی ازر راههایی است که افراد داخل ایران می توانند با استفاده از آن به راحتی خرید های خارجی خود را انجام دهند. این شرکت که در پاناما قرار دارد از قوانین ایالات متحده پیروی نمی کند و بسیاری از سایت ها و کشور ها از آن حمایت می کنند و بنابر این می توانید با استفاده از آن به راحتی خرید های خود را انجام دهید. خرید و فروش پرفکت مانی این اجازه را به شما می دهد تا بدون حد و مرز بتوانید نقل و انتقالات خود را انجام دهید.خرید و فروش پرفکت مانی را می توانید در بیشتر صرافی ها انجام دهید اما بهترین راه برای این کار استفاده از سایت خود پرفکت مانی می باشد که به شما این اجازه را می دهد تا با استفاده از یک درگاه امن این کار را انجام دهید. همچنین با استفاده از وب سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید به راحتی سفارش خرید ووچر پرفکت مانی خود را ثبت کنید.

     

     

    SvaraRadera
  12. ترون یکی از آلت کوین های قدیمی موجود در بازار کریپتوکارنسی است که افراد زیادی نسبت به آینده ی آن امیدوار هستند و بر این باورند که از ترون از پتانسیل خوبی برای رشد برخوردار است.تا کنون هم افراد زیادی با معامله ی این رمزارز توانسته اند سود دریافت کنند، این مساله تا حدودی به خود شما بستگی دارد که چه زمانی آن را خریداری کنید و چه زمانی آن را به فروش برسانید.شما با مطالعه و بررسی آینده ی این ارز دیجیتال می توانید زمان مناسب خرید و فروش این ارز دیجیتال را تخمین بزنید و سرمایه گذاری موفق و پر سودی را برای خود رقم بزنید.برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص قیمت و خرید ترون می توانید به وب سایت های فروش ارز دیجیتال مراجعه کنید.

     

     

    SvaraRadera
  13. در حال حاضر چندین سال است که این سیستم پرداخت الکترونیکی در ایران استفاده می شود و هیچ تحریمی در ایران بر روی آن اعمال نشده است و تمام کاربران می توانند بدون هیچ دغدغه ای از این سرویس استفاده کنند و حساب ارزی خود را افتتاح کنند. در حال حاضر خرید پرفکت مانی در ایران به راحتی و بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.شما شما با خرید پرفکت مانی در ایران، خرید ووچر پرفکت مانی و یا با تهیه کدهای ووچر توسط سایت موردنظرتان، می توانید هر نوع اکانتی را با هر نوع ارزی خریداری کنید.سرویس های زیادی از جمله بیت مهر هستند که در این راستا خدمات خود را ارائه می دهند و شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی تراکنش های مالی خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

    SvaraRadera
  14. مزیت اصلی این ووچرها، راحتی استفاده از آنهاست. در استفاده از یک ووچر پرفکت مانی خبری از رد شدن تراکنش یا تاخیر در انجام آن وجود ندارد؛ تایید در نقد کردن ووچرها وجود ندارد و بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، مبلغ به حساب پرفکت مانی شما افزوده خواهد شد.امنیت پرداخت‌ها به‌وسیله ووچرهای پرفکت مانی با پرداخت‌های عادی پرفکت مانی یکسان است؛ چرا که انتقال به صورت مستقیم انجام می‌شود و فاکتورهای مخربی در آن وجود ندارد.مزیت دیگر این کارت‌های مجازی تاریخ انقضای نامحدود آنهاست؛ ووچرها تاریخ انقضایی ندارند و هر لحظه می‌توانید نسبت به نقد کردن آنها اقدام کنید.کارمزد کم استفاده از ووچرهای پرفکت مانی باعث شده تا این ووچرها به ابزاری مناسب برای افرادی بدل شوند که به صورت مداوم پرداخت‌های ارزی انجام می‌دهند.شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت صرافی ارز دیجیتال بیت مهر خرید ووچر پرفکت مانی خود را انجام دهید.

    SvaraRadera
  15. از انتقاداتی که به ارزهای دیجیتال وارد می شود، میزان کارمزد بالای آن بعد از انجام تراکنش می باشد. بنابراین برخی از صرافی ها اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی بدون کارمزد برای تراکنش های بالای ارز دیجیتالی می کنند.بیت مهر از جمله صرافی هایی است که امکان خرید پرفکت مانی بدون کارمزد را دارد. همچنین در صورتی که کاربران از طریق ووچر پرفکت مانی اقدام به خرید و فروش محصولات در سایت های خارجی کنند، می توانند به صورت مستقیم در سایت های پذیرنده پرفکت مانی، بدون کارمزد پرداخت های خود را انجام دهند.

    SvaraRadera
  16. همانطور که که صرافی آنلاین ارز دیجیتال امن ترین و بهترین گزینه ی ممکن برای خرید رمزارزهاست، اما به شرطی که شما یک صرافی خوب و معتبر را برای انجام این کار انتخاب کرده باشید، اگر شما صرافی های نامعتبری را برای این کار انتخاب کنید ممکن است تمام پول و سرمایه ی خود را از دست بدهید. هم چنین اگر شما ساکن کشور ایران باشید و صرافی های خارجی رابرای معاملات خود انتخاب کرده باشید، اگر صرافی به هر طریقی متوجه این مساله شود ممکن است پول و دارایی شما را بلوکه کند که معمولا هم هیچ راه بازگشتی برای پول و سرمایه ی این دسته از کاربران وجود ندارد.بنابراین می توان گفت خود شما هم در میزان ریسکی که در این مسیر وجود دارد، سهیم هستید بنابراین بهتر است مسیری را انتخاب کنید که ریسک کم تری به هم داشته باشد.برای خرید بیت کوین می توانید به وب سایت بیت مهر مراجعه کنید.

    SvaraRadera
  17. تتر یکی از ارزهای محبوب مبتنی بر بلاک چین است؛ قیمت این استیبل کوین نسبتا ثابت است ( برابر با یک دلار آمریکا) به معنی این که ارز دیجیتال تتر دچار نوسانات قیمتی نمی‌شود. طبیعتا در کشورهایی که قیمت دلار نوسان دارد، تتر هم هم سو با نوسانات آن دچار تغییر قیمت خواهد شد به همین دلیل معامله‌گران می‌توانند به کمک آن از نوسانات بازار در امان باشند. به طور معمول هنگامی که در طی نوسانات بازار قیمت کوین‌های ارزهای دیگر سقوط می‌کند معامله‌گران به تتر پناه می‌برند تا ارزش دارایی خود را حفظ کنند و هنگامی که قیمت ارزهای دیگر در حال افزایش بود معامله گران با فروش تتر‌های خود به خرید ارزهای دیگر می‌پردازند تا بتوانند از این معامله‌ی خود سودهای خوبی کسب کنند.شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت لحظه ای تتر به وب سایت های صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.

    SvaraRadera