fredag 5 maj 2017

The Yarn and so forth

The yarn "Tilda" from Svarta Fåret with the hook size 2,5 mm.
As you may know, how your amigurumi turns out is much depended upon the yarn you're using. I always go with the yarn "Tilda", from Svarta Fåret. I can't  see an amigurumi turning out better with any other yarn. The "secret" about this yarn is that it is 50% cotton and 50% acrylic, which makes it the Harry fucking Potter of amigurumi yarns - stretchable but still firm. This is a key stone to amigurumi making. You'll need a yarn that is bendibale, but firm, and a 50/50-yarn will do the trick. All of the amigurumis on this page are made with this yarn (and no, this is not a commercial - I really don't know the yarn-people, I just like the yarn!).

This is an image on how this particular yarn looks like in row 2 of all of my amigurumis (which mirrors row 2, after the magic circle): 2 sc in each st = 12 sts:


Hope this will guide you regarding the size of the yarn you're using. May the force be with you.

24 kommentarer:

  1. omg you.crack me up! so glad I found you...I will be making all.the things!! love em all! much love from Texas:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, great to hear! New patterns will be up in time, just have to catch up with life a bit first.:)

      Love from Stockholm.

      Radera
  2. Had to read that twice! I love your patterns, you are so talented. Thank you for sharing them.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. You crack me up, oh my god! I'm so glad I found your blog...I'll be making everything in this blog!! I adore them all! Like, why don't you share your talent in real-time in YouTube? So that, your followers can learn from there. If you wish to, then contact LenosTube they will make your progress easy with minimal cost! Cheers!!!

    SvaraRadera
  5. آیا شما هم دوست دارید که صاحب یک کسب‌و‌کار اینترنتی شوید؟ اگر پاسختان”بله” است، باید بدانید که رایج‌ترین و شاید مهم‌ترین روش برای این کار، ساخت سایت برای خود یا شرکت‌تان است. نگران نباشید. ما به شما کمک میکنیم.

    SvaraRadera
  6. همان طور که می دانید صرافی های آنلاین بهترین گزینه برای خرید ترون و یا هر ارز دیجیتال دیگری هستند، اگر به دنبال بهترین صرافی خرید ترون هستید راه های مختلفی پیش روی شماست.یکی از راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا صرافی معتبر و مطمئنی را برای خرید و فروش ترون پیدا کنید، این است که از دیگر افراد و کاربرانی که تجربه ی بیش تری نسبت به شما دارند، پرس و جو کنید، شما با این روش احتمال این که بتوانید یک صرافی خوب و معتبر را برای خرید ترون و یا هر ارز دیجیتال دیگری پیدا کنید، بالاست.یکی دیگر از روش های پیدا کردن صرافی برای خرید این ارز این است که شما ” بهترین صرافی خرید ترون ” را در اینترنت جستجو کنید؛ با این کار شما با وبسایت های متعددی رو به رو خواهید شد که از این ارز پشتیبانی می کنند، اما لزوما همه ی این سایت ها معتبر نیستند، برای این که مطمئن شوید کدام یک از این سایت ها می توانند معتبر و امن باشند، می توانید از کاربرانی که قبلا از طریق این صرافی ها خرید و فروش انجام داده اند، سوال کنید و یا به عبارتی نظر آن ها را در خصوص صرافی که در آن معامله کرده اند بپرسید.

    SvaraRadera
  7. قیمت بیت کوین در ایران و هیچ کجای جهان ثابت نیست و لحظه به لحظه در حال تغییر و نوسان است و این نوسانات گاهی ممکن است باعث افزایش قیمت بیت کوین شوند و گاهی دیگر باعث کاهش قیمت آن، از این رو ممکن است در یک زمان خرید بیت کوین به صرفه باشد و در لحظه ای دیگر فرد با خرید آن متحمل ضرر شود.تا کنون افراد زیادی با خرید و فروش بیت کوین توانسته اند سود خوبی به دست بیاورند و در عین حال بسیاری دیگر از افراد هم با خرید و فروش این رمز ارز در زمان نامناسب، نه تنها سودی کسب نکرده اند؛ بلکه مبلغی را هم از دست داده اند.اما مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که، نه با بیت کوین و نه با هیچ ارز دیجیتال دیگری نمی توانید یک شبه ثروتمند شوید و نباید هیچ وقت گول چنین وعده هایی را بخورید؛ اگر شما بتوانید قبل از شروع سرمایه گذاری، یک برنامه ریزی دقیق از آن چه که می خواهید انجام دهید داشته باشید و همین طور تمام نکته های امنیتی را هم رعایت کنید، می توانید یک سرمایه گذاری موفق و با بازدهی خوب را تجربه کنید.

    SvaraRadera
  8. تتر یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت است که شما با خرید آن نباید انتظار کسب سود داشته باشید، البته در کشوری مانند ایران که قیمت دلار ثابت نیست، قیمت ارز دیجیتال تتر هم ثابت نیست و با نوسانات قیمت دلار، قیمت این ارز هم تغییر پیدا می کند، اما به هر حال شما چه در ایران و چه در هر مجای جهان که باشید، راه های مختلفی برای خرید و فروش تتر پیش روی شماست که شما با توجه به شرایط و موقعیت خود می توانید یکی از آن مسیرها را انتخاب کنید.

    SvaraRadera
  9. وقتی شما صرافی های آنلاین را برای خرید و فروش بیت کوین انتخاب می کنید، کارمزد هم معنا و مفهوم پیدا می کند، اغلب صرافی ها به نوعی نقش واسطه را بین خریدار و فروشنده ایفا می کنند و در ازای این کار هم مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می کنند، نرخ کارمزد صرافی های آنلاین با یک دیگر متفاوت است و هم چنین ممکن است نرخ کارمزد هر ارز دیجیتال با ارز دیجیتال دیگری تفاوت داشته باشد.شما قبل از عضویت می توانید مبلغ کارمزد صرافی های مختلف را با یک دیگر مطابقت دهید و سپس صرافی که نرخ کارمزد معقول تری دارد را برای خرید و فروش انتخاب کنید.در واقع همین مساله ی کارمزد میتواند گاهی باعث ایجاد تغییر قیمت برای بیت کوین در صرافی های مختلف شود؛ برخی از کاربران هم که به اصطلاح به آن ها تریدر گفته می شود، از همین اختلاف قیمتی که برای بیت کوین در صرافی های مختلف وجود دارد، استفاده می کنند تا بتوانند سود بدست بیاورند، که این کار هم ریسک و خطرات مخصوص به خودش را به همراه دارد.

    SvaraRadera
  10. اگر مراحل خرید پرفکت مانی را به خوبی یاد گرفته باشید، می توانید به سادگی نسبت به فروش پرفکت مانی نیز اقدام کنید. چرا که مراحلی مشابه دارند. به این منظور در ابتدا باید یک سایت یا صرافی آنلاین معتبر برای فروش بیابید. و معمولا سایت ها و صرافی های آنلاین درگاه پرداخت پرفکت مانی نیز دارند. به این شکل شما می توانید با استفاده از این بخش و با طی کردن مراحل بسیار ساده، به راحتی هر مقدار از پرفکت مانی حساب خود را که می خواهید برای صرافی انتقال دهید. و مبلغ معادل آن را به صورت ریالی در کارت بانکی خود دریافت نمایید.همین امر نیز یکی از ویژگی های بسیار مثبت این سیستم پرداختی است. چرا که شما در هر زمان و مکانی به راحتی می توانید ارز های موجود در کیف پول خود را در کم ترین زمان، نقد کنید و از آن استفاده نمایید.

    SvaraRadera
  11. پرفکت مانی یکی ازر راههایی است که افراد داخل ایران می توانند با استفاده از آن به راحتی خرید های خارجی خود را انجام دهند. این شرکت که در پاناما قرار دارد از قوانین ایالات متحده پیروی نمی کند و بسیاری از سایت ها و کشور ها از آن حمایت می کنند و بنابر این می توانید با استفاده از آن به راحتی خرید های خود را انجام دهید. مثلا فرض کنید می خواهید در پلی استیشن استور خود مقداری توکن خریداری کنید، این کار را قطعا با ریال نمی توانید انجام دهید اما اگر پرفکت مانی یا وب مانی داشته باشید می توانید این کار را به راحتی انجام دهید و به جای پرداخت ارز از پرفکت مانی استفاده کنید. خرید و فروش پرفکت مانی این اجازه را به شما می دهد تا بدون حد و مرز بتوانید نقل و انتقالات خود را انجام دهید.خرید و فروش پرفکت مانی را می توانید در بیشتر صرافی ها انجام دهید اما بهترین راه برای این کار استفاده از سایت خود پرفکت مانی می باشد که به شما این اجازه را می دهد تا با استفاده از یک درگاه امن این کار را انجام دهید.شما عزیزان می توانید به وب سایت معتبر بیت مهر مراجعه کنید تا به راحتی بتوانید خرید پرفکت مانی خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

    SvaraRadera
  12. اغلب صرافی‌های رمزارز معتبر به ارائه تتر می‌پردازند؛ اما خرید تتر برای ایرانی‌ها با پیچیدگی‌هایی همراه است. از آنجا که اغلب صرافی‌های مطرح جهان به سبب تحریم‌های اقتصادی به روی کاربران ایرانی بسته شده است تهیه تتر کمی سخت به نظر می‌رسد.خوشبختانه در حال حاضر صرافی‌های ارز رمزنگاری شده داخلی در سریع‌ترین زمان ممکن تتر مورد نیاز شما را تهیه کرده و در اختیارتان می‌گذارند.برای فروش تتر هم می‌توانید به این صرافی‌ها مراجعه کنید و به سبب قیمت ثابت آن به راحتی به فروش تترهای مازاد خود بپردازید.

     

     

    SvaraRadera
  13. خريد تتر از صرافي‌هاي آنلاين کم‌ترين ريسک ممکن ميان روش‌هاي مختلف خريد ارز ديجيتال را به خود اختصاص داده است. شما بعد از اطمينان پيدا کردن از امنيت و اعتبار يک صرافي آنلاين که از تتر پشتيباني مي‌کند مي‌توانيد درون سايت صرافي مربوطه ثبت نام کرده و بعد از انجام احراز هويت اين استيبل کوين را خريداري کنيد.صرافي بين‌المللي «بايننس» (Binance) يکي از صرافي‌هاي معروف خارجي است که از تتر و بسياري ديگر از ارزهاي ديجيتال پشتيباني مي‌کند اما کاربران مقيم ايران به دليل تحريم‌هاي حاکم نمي‌توانند به صورت مستقيم از اين صرافي رمزارز خريداري کنند.درست است که خريد از صرافي‌هاي آنلاين جز امن‌ترين و معتبر‌ترين روش‌هاي خريد ارز ديجيتال تتر به شمار مي‌آيد اما اين مساله زماني صدق مي‌کند که شما يک صرافي مناسب و امن را براي انجام اين کار انتخاب کرده باشيد، اگر نتوانيد بستر مناسبي را براي اين منظور انتخاب کنيد ممکن است به دام افراد سودجو و کلاهبردار بيافتيد و پول خود را به طور کل از دست بدهيد.براي خريد تتر مي توانيد به صرافي معتبر بيت مهر مراجعه کنيد

    SvaraRadera
  14. Very efficiently written information. It will be valuable to everyone who utilizes it, as well as yours truly. Keep doing what you are doing – for sure i will check out more posts.
    토토
    온라인경마
    경마사이트

    SvaraRadera
  15. There is perceptibly a lot to realize about this. I believe you made various nice points in features also.
    majortotositepro11
    racesitepro11
    oncasinositenet11
    totopickpro11

    SvaraRadera
  16. Thanks for sharing this best stuff with us! Keep sharing! I am new in the blog writing. All types blogs and posts are not helpful for the readers. Here the author is giving good thoughts and suggestions to each and every reader through this article. literature-essay Quality of the content is the main element of do my assignment the blog and this is the way of writing and presenting.

    SvaraRadera
  17. در صورتی که شما از پرفکت مانی استفاده کنید، خدمات بسیار زیادی به شما ارائه خواهد شد. شما با کمک این سیستم می‌توانید انتقال ارز به شکل آنلاین به هر کسی که مایل هستید انجام دهید. همچنین شما قادر خواهید بود که تمامی درآمدهای ارزی خود را با استفاده از این سیستم نقد کنید. امکان خرید کالا از فروشگاه‌های اینترنتی برتر دنیا نیز با استفاده از پرفکت مانی آنلاین مهیا خواهد بود که بسیاری از افراد به همین علت حساب خود را در سیستم پرفکت مانی باز می‌کنند. خوشبختانه پول شما در این سیستم کاملا امن است و حتی می‌توانید به‌صورت ماهیانه نیز از آن سودهایی را دریافت کنید.جهت کسب اطلاع از کارمزد و قیمت پرفکت مانی می توانید به وب سایت های های معتبر ارز دیجیتال مراجعه کنید.

    SvaraRadera